اجرای راهکارهای تبلیغات و بازاریابی در فضای آنلاین، به کسب و کارها کمک میکند تا اطلاعات بیشتری به مخاطب خود ارائه دهند و فرد کاملا از امکانات محصولات و خدمات مطلع گردند. به همین دلیل، خیلی از کسب و کارها سراغ پیشبرد موازی کمپینهای آفلاین با آنلاین میروند. چنین رویکردی، میزان اثرگذاری کمپینهای تبلیغاتی را چندین برابر میکند و به کسبوکارها این مزیت را میدهد که بتوانند در کنار هدفگیری عموم مردم بواسطه تبلیغات تلویزیونی، چاپی و محیطی، مخاطبان هدف کسبوکارها بواسطه راهکارهای آنلاین هدفگیری شوند.