فروش محصول در کسب‌وکار طراحی کفش

نتیجه طراحی مناسب و موفقیت‌آمیز، تولید و فروش محصول است. برگشت هزینه‌های روند طراحی، ساخت و سود به دست آمده، بستگی به مقدار تقاضا و فروش محصول نهایی دارد. در حوزه طراحی کفش نیز اگر قصد راه‌اندازی کسب‌و‌کار خودتان را دارید، بهتر است در مورد روش‌های بازاریابی اطلاعات مناسبی کسب کنید.

فروش محصول یکی از مهم‌ترین قسمت‌ها در روند هر کسب‌و‌کار است و می‌توان گفت نتیجه تمام زحمات در این مرحله به بار می‌نشیند، پس ارزش آن را دارد که زمان مناسبی صرف یادگیری اصول مهم این مرحله شود. در ادامه  نکاتی را در همین رابطه بخوانید.

یک تولیدکننده معتبر پیدا کنید

با انجام تحقیق و بررسی تولیدکننده‌ای را بیابید که بتواند طرح‌هایتان را با همان کیفیتی که مد نظر دارید به تولید برساند. مطمئن شوید که ضمن رعایت کیفیت، ظاهر محصول نهایی همان طرحی باشد که تحویل داده‌اید. بهتر است چند کارخانه را در نظر بگیرید و از آنها بخواهید نمونه‌ای از طرحتان را بسازند، سپس با مقایسه نمونه‌ها، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

بازاریابی مستقیم برای فروش محصول خود را از یاد نبرید

می‌توانید محصول خود را به فروشگاه‌های کفش معرفی کنید تا قبل از تولید انبوه آن، اولین فروشندگان این محصول باشند. همچنین می‌توانید تعدادی از آنها را با در نظر گرفتن تخفیف‌های ویژه، صحبت کردن با مشتریان و بازاریابی مستقیم به فروش برسانید. به این ترتیب دیگران با کیفیت محصول و قدرت طراحی‌تان آشنا می‌شوند و نام شما را به عنوان یک فعال در حوزه طراحی کفش می‌شناسند.

با یک فروشگاه کفش شریک شوید

جایی را بیابید که از نظر زیبایی‌شناسی مناسب و همخوان با سبک طراحی شما باشد. سپس از آنها بخواهید که در صورت امکان محصول شما را نیز در فروشگاه خود قرار دهند و به مشتریانشان معرفی کنند. معمولا فروشندگان در ازای این کار درصدی از سود فروش را درخواست می‌کنند که می‌توانید در این مورد مذاکره کرده و برای میزان مشخصی به توافق برسید.

کفش‌های خود را به صورت آنلاین به فروش برسانید

در حال حاضر سرویس‌دهندگان زیادی برای این کار وجود دارند که با دریافت مبلغ مشخصی به صورت ماهانه یا سالانه فروشگاه آماده‌ای را در اختیارتان قرار می‌دهند. حتی می‌توانید وب‌سایت شخصی خودتان را طراحی کرده و بسازید. برای قدم اول معمولا فروش آنلاین بسیار راحت‌تر از افتتاح یک فروشگاه واقعی است.

 

منبع

http://1001boom.com/

 

لینک کوتاه:

یک دیدگاه در “فروش محصول در کسب‌وکار طراحی کفش

  • ۹۵/۱۰/۰۲ در۷:۱۱ ق.ظ
    پیوند یکتا

    روزبخیر
    بنده بعنوان یک تولیدکننده بدون کارخانه تمام موارد ذکر شده در این مقاله را قویا تایید میکنم.
    اولین ایده کفش خودم را از یک ویدئو تبلیغاتی در اینترنت گرفتم و الان که این پیام را میگذارم، این محصول بیش از ۱۳۰ هزار جفت فروش داشته است در زمانی کمتر از یک سال.

    پاسخ

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.