کار از راه دور و در منزل در سالهای اخیر با توجه به امکاناتی که اینترنت فراهم کرده است آسان تر شده و رواج زیادی داشته است. اگر شما هم جزء این دسته افراد هستید و یا به این موضوع فکر می کنید حتما این نوشته را تا آخر بخوانید. در این مطلب ابزارهایی برای مدیریت کسب و کار از راه دور معرفی شده اند که به شما کمک می کنند با همکاران خود ارتباط مناسب برقرار کنید و از مزایای کار در منزل خود لذت ببرید.
۱٫ Basecamp
شما در هر شرایطی که باشید باید بتوانید با همکاران خود ارتباط برقرار کنید. Basecamp به شما اجازه می دهد تا پروژه ها را مدیریت کنید، با هم تیمی های خود ارتباط برقرار کنید و در هر زمان بدانید چه فردی چه کاری انجام می دهد.
-
Boomerang
اگر شما در یک کشور متفاوت از شرکت به کار مشغولید ممکن است ساعت محلی شما با آن ها تفاوت داشته باشد. اصلا نگران نباشید Boomerang به شما اجازه می دهد ایمیل های خود را از پیش برای ارسال زمان بندی کنید.
-
Dropbox
تقریبا همه با Dropbox آشنا هستند ولی به دلیل کاربرد عالی دوباره آن را معرفی می کنیم. وقتی شما دور از محل کار هستید نیاز به مکانی امن برای قراردادن و برداشتن فایل ها دارید که Dropbox این قابلیت را فراهم کرده است.
-
Join.me
Join.me یک نرم افزار ملاقات مجازی است که اجازه به اشتراک گذاشتن صفحه مانیتور را می دهد. مشتری ها و سایر افراد نیازی به نصب کردن و دانلود کردن برنامه ندارند و استفاده از آن بسیار آسان است.
-
Narrow.io
این ابزار عالی به شما اجازه می دهد دنبال کنندگان خود را در توییتر آسان و سریع افزایش دهید. با استفاده از Narrow.io می توانید گروه خاصی را در توییتر دنبال کنید.
-
Trello
برای مدیریت کردن یک پروژه و آگاه بودن از مراحل و اینکه تا کجای کار پیش رفته است می توان از Trello استفاده کرد. شما می توانید برای پروژه های مختلف لیست تهیه کنید و آن ها را به افراد تخصیص دهید.
- Toggl
Toggl به شما کمک می کند بدانید که زمان شما چگونه سپری می شود و در طول روز به چه کارهایی می پردازید. این ابزار برای بهره وری بسیار ضروری است.
-
Skype
این ابزار عالی و ضروری ارتباط شما را با همکارانتان میسر می کند. Skype شما را در هر جای دنیا که هستید بدون هیچ هزینه ای به دیگران متصل می کند.
-
Evernote
گر از نوشتن رو کاغذ خسته شده اید و به دنبال ابزاری برای نگهداری نوشته ها و داکیومنت های خود هستید Evernote ابزار ایده آل برای شماست. کار با این ابزار آسان است و باعث صرفه جویی در زمان می شود.
-
Freemind
Freemind همانطور که از اسمش بر می آید نرم افزاری رایگان است که به شما اجازه می دهد کارهای خود را به تصویر بکشید.
-
Infusionsoft
این سرویس ایمیل برای کسب و کارهای کوچک می تواند برای افرادی که دور شرکت به کار مشغولند بسیار مفید باشد.
-
Zendesk
اگر کسب و کار شما شامل خدمات رسانی به مشتری است پس شما به Zendesk احتیاج دارید. با این ابزار دیگر از داده پنهان و گم شده خبری نخواهد بود.
-
Time Trade
اینکه دیگران بتوانند به صورت خودکار با شما قرار ملاقات تنظیم کنند در زمان صرفه جویی زیادی خواهد کرد. Time Trade به مشتریان و همکاران شما اجازه می دهد زمان های بیکاری شما را ببینند و وقت ملاقات تنظیم کنند. این ابزار با تقویم گوگل هماهنگ است که کار با آن را بسیار راحت می کند.
-
Pingdom
این ابزار به شما کمک می کند وبسایت خود را مدیریت کنید و به سادگی از هر جای دنیا مراقب کسب و کار خود باشید.
-
Prey
در هر کجای دنیا باشید احتمال سرقت اموال شما وجود دارد. با ابزاری مانند Prey می توانید وسایل الکترونیکی سرقت شده خود را در پیدا کنید.
-
LogMeIn
گاهی اوقات شما نیاز دارید به دسکتاپ خود دسترسی داشته باشید ولی کیلومتر ها از آن دور هستید. در این شرایط LogMeIn به کار شما می آید و این دسترسی را برای شما امکان پذیر می کند.
-
Buffer
اگر زمان محلی شما با مشتریانتان تفاوت دارد فعالیت در شبکه های اجتماعی برای شما سخت می شود. Buffer امکان زمان بندی پست ها در شبکه های اجتماعی را فراهم می کند.
-
Prezi
ارائه مطلب خوب در بسیاری از کسب و کارها مهم است. با Prezi شما می توانید مطالب خود را به بهترین شکل ارائه دهید.
منبع