یکى از ابزارهایى که مى تواند شما را در بهینه سازى صفحات فرود کمک کند، وبسایت http://crazyegg.com است که با استفاده از این ابزار مى توانید مشاهده کنید که کاربران پس از وارد شدن به صفحات فرود، بر روى کدام یک از لینک ها کلیک کرده اند، چه تعداد از آن ها صفحه را اسکرول کرده اند و همچنین نشانگر موس خود را در چه قسمت هایى بیشتر نگه داشته اند.
لازم به ذکر است ،صفحه فرود یا لندینگ پیج ها به صفحاتی از وب سایت گفته می شود که کاربران با کلیک بر روی بنرهای تبلیغاتی شما در وب سایت های دیگر و یا از موتور های جستجو سرانجام در آنجا فرود می آیند. بنابراین در تجارت آنلاین یک صفحه ی هدف به عنوان یک صفحه ی معرف و یا هدایت کننده معرفی میشود. بهینه سازی صفحات فرود در بازاریابی ایترنتی به رشد کسب و کار شما کمک می کند.
منبع
کانال Digital Marketing Tips