شاهد سر برآوردن استارتآپهایی هستیم که میخواهند رویاهایشان را دنبال کرده و آیندهای مطلوب بسازند. مساله از جایی شروع میشود که به آمار استارتآپهای موفق و شکست خورده نگاهی میاندازیم و با... بیشتر بدانید
رای متمایز بودن همیشه احتیاج به کارآفرینی بوده است. در این مورد مطالب زیادی نوشته شدهاست. اگر این مشکل برای کسب و کارها تا الان حل شده بود، من این مقاله را نمینوشتم. راه سادهای وجود دارد... بیشتر بدانید
شکل گیری و رشد قارچی استارتاپ های مشابه، منحصر به یک منطقه یا کشور خاص مثل کشور ما نیست. تقریباً در اکثر زیست بومهای استارتاپی وقتی ایده ای با استقبال مواجه و به اصطلاح «داغ» میشود، سیل عظ... بیشتر بدانید
شابلون زن یا کارگر چاپ از جمله مشاغلی است که کمتر شناخته شده است اما آثار کارشان در ارکان مختلف زندگی مان دیده می شود. این افراد شغل خود را به صورت تجربی می آموزند و برای یادگیری نیاز به سطح... بیشتر بدانید
مدرن ایده پاندا، مجموعهای است فعال در حوزههای متفاوت فناوری اطلاعات و ارتباطات و بصورت ویژهتر در زمینههای تخصصی سختافزار، نرمافزار و امنیت اعم از امنیت فیزیکی و امنیت شبکه، سعی دارد تا... بیشتر بدانید
گاهی اکثر کارآفرینان با اینکه رویکرد درستی دارند و بهترین تصمیمات را میگیرند، اما اشتباهاتی میکنند که باعث میشود نتیجه ی کار خلاف انتظاراتشان شود.در ادامه به این اشتباهات اشاره میشود. بیشتر بدانید
بازاریابی از جمله حیاتیترین ابزارهای موفقیتی است که هر کسب و کاری برای رشد بیشتر نیازمند استفاده از آن خواهد بود. اما موضوع امروز بحث ما بیشتر معطوف به کسب و کار کوچک میشود چرا که اغلب بود... بیشتر بدانید
اولین لابراتوار کسب و کار کشور با همکاری دانشکده مدیریت و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران راه اندازی می شود. تفاهم نامه راه اندازی اولین لابراتوار کسب و کار کشور (Business Laboratory) همزمان... بیشتر بدانید
وقتی در سال ۲۰۱۰ برای اولین بار اینستاگرام معرفی شد، اولین شبکه اجتماعی برای کاربران حرفهای پدیدار شد تا بتوانند عکسهایشان را به نمایش بگذارند. اما کم کم به شبکهای تبدیل شد که کسب و کارها... بیشتر بدانید
هدفگذاری در کسب و کار
هدف، نقطهای است که قصد رسیدن به آن را دارید. برای موفق شدن در هر کاری باید هدف داشته باشید. داشتن هدف، لازمه شروع هر کسبوکار است. اگر برای کسبوکارتان هدف نداشته باشید، سردرگم میشوید و ن... بیشتر بدانید
پرورش گل و ساخت انواع گلدانهای فلزی و بتنی، شغلی خاص و متفاوت است. اسم مزرعهی «الاغ سبز» نه تنها با اسم خاص و گلدانهای متفاوتش سر زبانها افتاده، بلکه با گلهای شناسنامه دار دنیای متفاوتی... بیشتر بدانید
Alignable آماری از ۹۰ برند قابل اعتماد از دید ۱۵ هزار نفر از صاحبان کسب و کارهای خرد و محلی منتشر کرد.کسب و کارهای خرد و متوسط بهنوعی عاشق آمازون، وردپرس، گوگل و میلچیمپ (Mailchimp) هستند... بیشتر بدانید
بازاریابی در رسانههای اجتماعی توانسته به یکی از استراتژیهای مهم و کاربردی در رشد و توسعه کسب و کارها مبدل شود و اکثر شرکتها و برندها با ایجاد حساب کاربری در آنها و انتشار عکسها و مطالب خ... بیشتر بدانید
خیلی از ما بادکنکها را فقط در اسباب بازی فروشیها و بساط دست فروشها میبینیم. اما آدمهایی شبیه«علی محمدخانی» از راه فروش بادکنک و تزیین مکانهای مختلف با آنها پول در میآورند. این شغل یک... بیشتر بدانید
اکثر کارآفرینان تلاش خود را بر ساخت یک محصول جدید متمرکز میکنند، در حالی که فراموش کردهاند راهحل یک کسب و کار موفق نه تنها در طراحی محصول، بلکه در طراحی مدل، قیمت مناسب و راه رساندن محصول... بیشتر بدانید
پیشنهاد ویژه
- طراحی سایت «الطریق المعتمد» ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
- طرح های توجیهی انجام شده گروه کلید ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
- طرح های توجیهی انجام شده گروه کلید ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
- طرح های توجیهی انجام شده گروه کلید ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
- طراحی کاتالوگ «آرایشگری» ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
- تولید فرش دستبافت - سید حمید معشعی ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
- طراحی و چاپ پارچه و لباس - مهسا ارزمانی و ملیکا براتی ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
- سرسره آبی و پارک آبی - محمدرضا حیدری ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
- سازه های بادی و شناور های دریایی - وحیدرضا کیانی ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
- تولید بادبادک اختاپوس سه بعدی ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
- اختراع و تجاری سازی بر مبنای مشکلات اجتماعی - محسن اسدی قالهری ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
- شیرینی های رژیمی - امید نگینی ۱۴۰۲/۱۰/۱۶